-
Dostawa - rodzaje i czas
1.Sprzedawca realizuje złożone Zamówienia na Towary w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność.
2.Dni robocze oznaczają dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
3.W przypadku Zamówienia za pobraniem Towar jest wysyłany w terminie 3 dni roboczych, po potwierdzeniu przez Sprzedawcę dokonania Zamówienia przez Kupującego.
4.Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostawy Towarów, który jest uzależniony od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy.
5.Koszty dostawy Towarów podane są do wiadomości Kupującego przed wysłaniem przez niego Zamówienia.
6.Koszt dostawy związany jest z wyborem sposobu dostawy przez Kupującego.
7.Kupujący ma do wyboru kilka możliwości sposobu dostawy, w tym:
1.Paczkomat InPost: 16,99zł, czas dostawy 2 dni,
2.Paczkomat InPost Pobranie: 20,50zł, czas dostawy 2 dni,
3.Kurier InPost: 16zł do 5kg, 16,50zł do 10kg, 17,50zł do 15kg, czas dostawy 3 dni,
4.Kurier InPost (Pobranie): 19zł do 5kg, 20zł do 10kg, 21zł do 15kg, czas dostawy 3 dni,
5.Kurier DPD: 19zł do 2kg, 20zł do 5kg, 21,50zł do 10kg, czas dostawy 3 dni,
6.Kurier DPD (Pobranie): 23zł do 2kg, 24zł do 5kg, 27zł do 10kg, czas dostawy 3 dni,
7.Poczta Polska: 16,15zł, czas dostawy 3 dni,
8.Poczta Polska (Pobranie): 20zł, czas dostawy 3 dni,
9.Odbiór osobisty 0zł.
8.Dostawa Towarów ogranicza się wyłącznie do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
9.W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru Kupujący stwierdzi uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki, niezgodność zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki i niezwłocznego powiadomienia Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. Jeśli jest to możliwe Kupujący może w razie uszkodzeń sporządzić protokół uszkodzeń w obecności przedstawiciela dostawcy (np. kuriera). Przyspieszy to postępowanie reklamacyjne, ale nie jest niezbędne do dochodzenia roszczeń.